Zřejmě nečekaná změna vozu na straně Alfa - aktulalizováno

28.01.2009 23:15

Trošku nečekaně se podařil Alfovi husarský kousek a na novou sezónu se mu podařilo (zatím smluvně) pronajmout podvozek o nějakou tu kategorii výš a to T2R. Snažil jsem se dostat znovu do stavu kdy mě vůbec zase pohltí ta chuť na závody a dařilo se. Postupně jsem si začal přemílat možnosti úprav na T1 a měl jsem z toho i dobrý pocit. Tak co tě přimělo ke změně: Především finanční nabídka. Jelikož se nejedná o nový model, ale o starší verzi, tak cena byla zajímavá a to mě zlomilo. Přestavba tedy proběhne na novém voze T2R. Ano na T2R. Co bude se starým podvozkem? Projde důkladnou repasí a zřejmě bude k mání. Jelikož se jedná o vůz s velkým množství náhradních dílů a je téměř vyladěn, tak uvidíme jaký o něj bude zájem. Co očekáváš od nového podvozku? Abych pravdu řekl vůbec nevím :) Je to zatím přání a sen trochu se opět vyšvihnout nahoru, ale uvidíme. A jak si věříš? Zatím nijak. Neviděl jsem ještě ani pořádně auto, nemám ještě všechno doladěno, takže jsem v očekávání a hrozně se těším :)

 

Už je doma a začali práce na přestavbě
 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.