Rc Rally Světlá a naše problémy

16.03.2010 13:58

   Máme za sebou první podnik Rc Rally Tábor. Přípravy nebyly jednoduché. Už týden před se opět ukázala zima. Napadlo něco kolem 7cm sněhu. Ovšem čekalo se, že tato vrstva sleze, ale nakonec se tak nestalo. Ještě to trochu přimrzlo a místy nafoukalo i docela velkou vrstvu sněhu. S přípravou tratí jsme se snažili pomoci jak to šlo(už víkend před soutěží) a Kuba byl na místě už ráno v pátek a pomáhal s konečnou přípravou. Já jsem se do místa dopravil v sobotu ráno.

   Přípravy jsme nechtěli nikterak podcenit, ale chybičky se vloudily. U mě to bylo především ve zdravotním stavu. Ten se už od rána nezdál být OK a to se potvrdilo. Nebyl jsem schopnej udržet koncentraci, ale i přes bolest hlavy jsem jel co to šlo. Postupně se to zlepšovalo a v půlce soutěže jsem se dostal téměř do pohody. Ta netrvala dlouho a musel jsem se vrátit zpět do boje s bolestí hlavy a mžitky před očima. Už to bylo téměř neúnosné ovšem rychlá pomoc před poslední RZ od Kláry z Kojot týmu v podobě aspirinu přišla vhod. Aspirin pobral mžitky a bylo téměř vyhráno. Z toho nakonec vyplynulo 4.místo, za které jsem velice rád.

   Kuba nejel od rána vůbec špatně držel se kolem první desítky a to bylo při hodně nestálém povrchu hodně dobré. První chybka se objevila už v páté Rz. Kontakt s časomírou jako by předurčil další problémy. V RZ 6 se v půli ozval zvuk povoleného pastorku, ale nakonec se ukázalo, že to byl povolený motor. Z toho plynoucí VP nebylo příjemné. Muselo se začít zezadu, ale Kuba to nevzdal. Už v sedmé RZ začal tlačit co to šlo a snažil se vrátit do boje o lepší umístění. Ovšem ztráty byly dosti znatelné a tak se čekalo na chyby soupeřů. Ty se dostavily a tím se Kuba posunul na konečné 14.místo, což s mým umístěním vyneslo 30 bodů do tabulky teamů a dělení se o první místo v této tabulce.

   Závěrem bych chtěl poděkovat všem co přiložili ruku k dílu a pomohli, tak aby se soutěž odehrála bez větších problémů. Velké poděkování patří Vaškovi a ZŠ Lánecká za velice nároční podnik a snad příští rok znovu na startu ahoj.

P.S. Už jsem objednán do nemocnice, tak držte palce ať to není nic závažného, abych tam nemusel bejt moc dlouho a mohl se brzy vrátit na tratě rychlostních testů.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.