Karty se snad už obrací...

25.04.2009 23:13

 

Zatím to nechci nijak zakřiknout, ale začíná se nám docela dařit. Mě (Alfovi) se postupně daří doladit techniku a je jen otázkou času kdy mě to začne poslouchat tak jak bych potřeboval, ale jsem na dobré cestě. Kuba se potýká s problémy s tlumiči, ale řešení se snad povedlo najít, tak uvidíme jak to bude vypadat dále. Pojďme postupně k posledním dvou soutěžím.

E-Power

   Už startovní listina naznačila, že bude soutěž neuvěřitelně náročná a s tímto jsme k soutěži přistoupili. Jelikož máme jako team na starosti vše kolem časomíry ( teda spíše Kuba), tak jsme se snažili dostat auta do top stavu, aby jsme se nepotkali s nějakým problémem na soutěži. Vyplatilo se a za celou soutěž jsme nedělali nic jiného než oprašovali prach.

   Už v první Rz se mi docela dařilo a jelikož vím, že první Rz mi vždy sedí čekal jsem co se mnou udělá druhá. Ta mě vrátila do pole kam jsem předpokládal. Ovšem vše bylo hodně otevřené, ale náročnost rychlostních testů a hlavně jejich délka mě přesvědčovala o nutnosti šetřit síly. Krásné počasí mělo vliv i na Kubu. Pomalu jsme se začali obá přehřívat. Auta by jela, ale horší to bylo s námi.

   Už od startu jsme si hlídali především dva soupeřící teamy a to PB Pepetoni team a BlackSheeps. S PB jsme se tahali o body docela obstojně a BS nám také neujížděli. To bylo velice dobré. Kluci z PB měli ke konci docela smůlu a mechanici pracovali na autech víc než by bylo třeba a projevilo se to i na časech. Kuba se držel před Jardou a PB Pepetonim a já jsem se docela obstojně držel Michala. Ovšem závěr jsem trochu prokoučoval a v jedné Rz jsem nabral příliš velkou ztrátu a vypadalo to velice špatně. Přišla chvilka klidu a uklidnění a na poslední Rz jsem trochu potrápil i techniku a bylo vidět, že i užitečně. Dostavil se poměrně blažený pocit z jízdy a hlavně jsem nechal za zády i zkušenější jezdce a to mě těší. Kuba taktéž velice znaven a s pokrčenými rameny, že by to šlo rychleji, ale tělo už to nedávalo. Výsledky nijak povzbudivé, ale 11.místo po prvních protrápených závodech je super a Kuby 15.místo a jeden bod je do tabulky taktéž super a po prvním závodě se nám hodí každej bod a musíme se snažit pozlobit i kluky ve předu a snažit se dohnat ztrátu na třetí místo v teamech.

Příprava na Oakwood proběhla velice rychle a díky dobré funkčnosti aut z E-poweru jsme se v tom ani moc nehrabali.

II.Oakwood

   Cíle byli jednoznačné dojet a co to půjde nejlépe. Pole bylo obsazeno až po okraj. Z přímých konkurentů chyběli kluci z BS, ale startovka byla naplněna i tak velice dobře. Ze špičky nechyběl skoro nikdo a tak se čekalo jak se s velice náročnou tratí kdo popere.

   My jsme vstoupili do soutěže opatrně, ale motali jsme se ve předu. Já jsem se se pohyboval kolem 10místa a Kuba se držel v místech jednoho bodu do tabulky teamů. Věděli jsme, že máme docela zjevné možnosti přidat, ale raději jsme je nevyužívaly a čekali na chyby soupeřů. Ty přicházely opravdu velice zřítka a tak nebyla možnost moc taktizovat. Proto jsme se rozhodli zaútočit na čas a zjistit co to udělá. Já jsem s dostal do přímého kontaktu s první osmičkou a usídlil se na sedmém místě. A Kuba se dostal do kontaktu 14.místa. Držel se kolem 16-18 místa, ale v poslední Rz se mu zadařilo a hned z toho byl posun až na 14. místo. Umístění už vlastně ve špičce je jen důkazem, že Kuba na sobě hodně zamakal a udělal kus práce. Já jsem měl zase na pořadu dne střídavě oblačno. Super výsledky střídali docela velké ztráty, ale nebyl jsem jediný kdo měl problémy a tak jsem se držel v top 8. V jednu chvilku vypadalo, že bych se mohl objevit i na 4.místě, ale to nedovolil Dan Prokeš a tak jsem se dostal na dostřel 5.místa. To mi ovšem vyfoukl v předposlední Rz Seki. To jsem mu chtěl v poslední Rz vrátit a i se mi to povedlo o 23setin, ale nakonec kdo vystrčil drábky byl ještě Homik. Ten vyhrál poslední Rz a tím se dostal na 5.místo a já jsem se "udržel" na šestém místě. Rozestup mezi námi třemi byl v součtu 81setin, ale to už nikdo řešit nebude.

   Spokojenost panuje. V teamech jsme dohnali počáteční ztrátu a uvidíme jak to bude dál.

   Další soutěží bude Rc Rally Tábor kde by jsme měli okusit především střídání povrchů, tak zkusíme co to s náma bude dělat :D

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.