Ishinami na výbornou a dál ...

30.03.2010 16:38

   Úvodní podnik Rally Brno v Židlochovicích se nám vydařil na jedničku. Nikdo nečekal, že by byl k poražení MONSTER RC Rally Team a to se také potvrdilo. I přes „špatný“ výsledek Homika potvrdili, že o titulu je rozhodnuto a boj o umístění v teamech bude začínat od druhého místa. Tam si myslím nikdo nepočítal s námi a naše třetí místo v teamech v úvodním podniku je jistě překvapením a nejen pro nás, ale pojďme postupně.

   Naše příprava tradičně začala již den před závodem kdy do hlavního stanu v Brně dorazil i Kuba. Byla připravena kompletní kontrola obou vozů a kontrola geometrie. U mě proběhlo vše bez problémů a tak se čekalo na druhý vůz. Kuba dorazil jako vždy v odpoledních hodinách. Po organizačních věcech (nákup svačiny) jsme přistoupili k doladění podvozku i u Kuby. Auto nemělo viditelné nedostatky a tak vše šlo jak mělo  až do kontroly rejdu. Tam jsme našli jeden docela podstatný problém v řízení a muselo se začít jednat. Rozhozením celé přední nápravy a úpravy krytu se docílilo požadovaného efektu. Mohlo se auto začít skládat. Proběhlo potřebné dotankování a mohlo se jít na kutě.

   Ráno po vydatné snídani jsme se odebrali na místo konání do Židlochovic. Zde se už pilně dolaďovaly všechny organizační věci. Po vybalení a nakvartýrování se k Matovi ( Monkey Racing) byl Kuba vyslán na administrativní přejímku k zaplacení a vyzvednutí čísel. Teamový manager Věrča čísla vylepila a my jsme se vydali na shakedown. Nastavení vypadalo dobře, tak jsme dobily baterky a šlo se na rozpravu. UP vypadalo velice zajímavě a tratě velice rychle. To se hned v první Rz potvrdilo a bylo jen dobře, že jsme dané tempo chytli. Na druhé RZ se u mě projevil problém s řídící elektronikou a musel jsem zastavit resetovat řídící jednotku a pak teprve mohl pokračovat. Ztráta byla poměrně velká a na takto krátké Rz se nedala skoro dohnat. Ovšem chybovali i ostatní a tak jsem se posunul o jedno místo. Kuba mě v této Rz porazil asi o 0,8s. Zajímavostí bylo, že v této Rz bylo ve dvou vteřinách hned 10 jezdců. Naše pořadí po dvou RZ – 5. Alf a 15. Kuba. Další rychlostní testy už vypadali z mého pohledu lépe. Postupně jsem se protáhl i přes počáteční problémy na čtvrté místo. Kuba si taky polepšil a poskočil na 12místo. Trať se postupně stále více vyhrabávala a v na vnějšku zatáček se začal tvořit pěkný „kačírek“ . Postupně jsem se dotáhl až na 5s k druhému místu a na 0,64s na třetí místo, ale začala se projevovat únava a to nejen u mě. Kuba také nevypadal nejčileji a naše pneumatiky také ne. Kuba měl už jel bez špuntíků a já tam ještě sem tam nějakej našel. Různé laborování s pneumatika si vyzkoušel Kuba a efekt nebyl téměř žádný. Postupně klesl až na konečné 16.místo. U mě se začala projevovat i nervozita. To jsem si ještě nevšiml jak na mě zezadu útočí Jirka Veselka. O třetí místo jsem se připravil v Rz 7 kde jsem se hned po startu chytl do vytyčení a tím jsem si na nervozitě ještě přidal. To co se dařilo ráno odpoledne nešlo a tak jsem čekal co provede především Jirka Veselka. Stáhnul můj téměř 15s náskok na 2,25s a měla rozhodnout poslední zkouška. Stále tu byla možnost třetího místa, ale nervozita z ataky od Jirky mě svazovaly. U něj tomu bylo podobně a tak nakonec pořadí zůstalo stejné i po posledním testu.

   Neměl jsem na třetí místo, ale čtvrtá místa mám rád :D. Po posledním testu jsem se opět špatně orientoval a téměř na jedno oko neviděl a dnes už vím asi proč. Při přípravě auta na neděli mi zazvonil telefon a moje ošetřující lékařka z Fakultní nemocnice řekla něco co nepotěšilo. Test na infekci je pozitivní. Proto opět nastupuji příští týden v úterý. Otazníky jsou i nad mým startem v Havlíčkově Brodě, ale už to řešíme s doktorkou co by se s tím dalo dělat. Pokud to nepůjde tak se nedá také nic dělat. Kuba se určitě zúčastní E-power rally a Flat rally je zatím ještě příliš daleko. Pro mě nad ním ovšem visí ještě větší otazník, než nad E-power rally. Držte mi palec...

 Za Five team Alf

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.