HBRC Rally - moc problémů = nervů

11.03.2009 11:44

   Jak už jsem poznamenal v nadpisu první rally a to HBRC nebylo zrovna dle představ Five teamu. Po ránu vypadalo, že by to mohlo jít vše tak jak by jsme potřebovali ovšem už ve druhé Rz začali problémy s časomírou a tím i celodení nervy. Nikdo nevěděl jak dlouho to vydrží a tak se jelo docela v nejistotě. Kuba se nemohl pořádně soustředit téměř na nic. I přes to se snažil jet co to šlo a za to mu děkuju. Pokud bych nebyl blbej, tak jsme dopadli v teamech mnohem lépe, ale chybama se člověk učí.

   Průběh rally byl následující.

1Rz:

Alf: Snažil jsem se dostat do cíle a to se povedlo. Zatím nevím jaké mám zvolit tempo. Auto jede super snad to vydrží!

2Rz:

Alf: Tlačím a jde to! Uvidíme kde je hrana. Auto se chová i ve vysokých rychlostech super, tak uvidíme.

3Rz:

Alf: Tato Rz nám velice sedla uvidíme co soupeři, ale zatím si držím tam jak jsem chtěl. Zkusíme první 5-ku.

4Rz:

Alf: Stahuju Zbyňďu, tak uvidíme jak to dopadne. Teď jsem mu dal 2s a ještě 3s mi chybí. Budem bojovat.

5Rz:

Alf: Moc jsem na to šlapal a v půlce Rz jsem si rozhodil tempo je to špatné, ale musíme zvolnit. Hrana auta je ještě daleko, ale moje hrana je zatím mnohem menší než by byla potřeba. Zbyňďa má nějaké problémy a Petr je za námi, což je dobré.

6Rz:

Alf: V polovině Rz mi vypadla spojovačka. Rz jsem sice dokončil, ale ztratil jsem unašeč, takže se jde hledat. Zrtráta neni tak hrozná, ale je to škoda. Petr se blíží uvidíme jestli ho udržíme.

7Rz:

Alf: Auto jsem dal dohromady, ale zřejmě jsem blbě zastrčil hadičku od benzínu. Než se na to přišlo, tak nás předjeli 3jezdci. Ztráta je veliká. Dnešek pro mě skončil.

8Rz:

Alf: Jsem rozhozenej. Nejsou v hlavě myšlenky na výsledek. Budeme se snad už jenom bavit auto jde super, tak snad to vydrží už do konce.

9Rz:

Alf: Ještě toho asi nebylo dost. Vypadla mi opět spojovačka, ale bavíme se snažím se jet pro diváky. Snad dojedem poslední Rz :D

10Rz:

Alf: Zkusil jsem jet hranu byla to paráda. Rz je širší a dá se jet bokem. Diváci byli jistě spokojeni a i já jsem z časem spokojen!

Kuba: I když po mě Alf chtěl, abych napsal ke každé RZ komentář, tak to neudělám, protože ani nevím co se v které RZ dělo. Uvedu zde jen pár postřehů. Na závody jsem byl připraven. Auto mi fungovalo bezvadně, od loňska jsem vyměnil volnoběžku, se kterou jsem míval značné problémy, Alf se mi trochu povrtal v diferenciálu, aby tolik neprokluzoval a vyměnil jsem servo za rychlejší s delší pákou, čímž se mi zvětšil rejd. Časomíra, kterou jsme měli s Alfem na starost se až do páteční noci chovala slušně a tak ani z tohoto hlediska jsem nepředpokládal problémy.

Do první Rz jsem nastoupil s klidem, s autem jsem sice od Mikuly venku nejel, ale nebál jsem se protože vše fungovalo. Jízdu jsem si užíval, protože po dlouhé době vše fungovalo a já si užíval projíždění vracáků přes ručku. Pravdou je, že jsem nezvolil správné obutí, protože na povrch který se v Havlíčkově Brodě jel ani správné obutí nemám, ale to mi zatím nevadilo, protože můj čas odpovídal tomu s jakými lidmi bych chtěl závodit. V závěru jsem ještě orazítkoval časomíru, abych vyzkoušel její pevnost :-). Po první Rz přišel první šok, na výsledkové listině moje jméno nebylo. Nakonec jsem zjistil, že to bylo způsobeno tím, že jsem měl stejný čas jako Jarda.

V druhé RZ se začínala projevovat nervozita, a tak jsem nezrychlil jako ostatní, ale i tak bylo ještě vše v pořádku. Po druhé Rz už ovšem výsledková listina obsahovala nesmysly a já tak začal víc řešit časomíru než nějaké závodění, a podle toho to pak vypadalo. K tomu se pak ještě přidala závada vypínače (při lehkém nárazu se vychozený vypínač vypnul, což je prkotina pokud se vám to nestane čtyřikrát za RZ), a dílo bylo dokonáno. Po druhé RZ bylo rozhodnuto, že se pro zpracování výsledků použije osvědčený skript v Excelu který se používá už několik let a tak přibyla další práce a starosti. Jako dovršení všeho se ještě desáté RZ zakousla časomíra a tak bylo třeba desátou RZ opakovat. V desáté RZ jsem navíc ještě trochu zabloudil, protože značení už bylo značně rozježděná a někam se ztratila cedule uzavírající část trati kde se nejelo. 

 

Hodnocení:

Alf: Auto má mouchy, ale poměrně malé. Problémy jsem si zapříčinil sám a docela mě to štve. Uvidíme co další závody. Některé věci musím zrepasovat, ale neni toho moc, takže jsem spokojen a v očekávání. Snad se konečně svezu bez problémů a v klidu :D

Kuba: Po výměně vypínače už auto funguje podle mých představ. Pořídím si Rally Bloky, protože ty mi v mé výbavě chybí a občas se hodí. Ale lépe můžu začít jezdit, až potom co odpadnou všechny problémy s časomírou. Nezbývá než doufat že to dopilujeme brzo.

 

Výsledky

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.