Five team pokořil Masarykův okruh

27.06.2009 22:05

   Dalším podnikem Rally Brno byl první ročník Tour de Brno na proslulém Masarykově okruhu. Všechny by mohlo dle místa trknout: áááá asfalt, ale opak byl pravdou. Velice náročná a místy až téměř nesjízdná trať s množstvím dotěrných kamínků nebyla nic příjemného.

    Už v úvodu Alf chytil díky krásnému asi 3cm kamínku v zadním kole pěknou ztrátu. Za to Kuba se docela vytáhl. Pěkným osmým časem. Dále se soutěž odvíjela docela rychlím tempem. Já jsem se vesele prokousával vzhůru a čekal jak vše dopadne. Přímí konkurenti kluci z KP Trading Race Team pěkně topili pod kotlem a někdy to bylo až trochu neúnosné.

   V závěru se nám, ale ovšem zadařilo.  Já jsem si stihl ještě vypracovat téměř 7s náskok na Tomáše a Vlastíka a Kuby famózní poslední Rz byla nad očekávání. Posun na 10.místo před Čendu Brychtu a udržení Petra Zvejšky byl cíl a to se mu povedlo. 

 

Teamové body – 8 

   Five team už se pilně začíná připravovat na letošní vrchol a to II. Blackboard Rally, kterou má pod svojí hlavičkou a jistě zde bude chtít dosáhnout dobrého výsledku. „Dvoudenní soutěž je pro nás výzva, ale nevíme jak to bude s časem já (Alf) – dělám ředitele a Kuba s Věrčou budou moje pravá a levá ruka. Moc se těšíme, ale víme, že to nebude vůbec jednoduché.“ Proto přijďte se podívat na to jak se vše povede a jestli to půjde tak jak má budeme se snažit bojovat o mety nejvyšší.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.