I. Flat track rally - trápení trvá

21.03.2009 11:48

Už jsme začali i v Brně. Dá se říci, že opět docela neslavně, ale teď to nebyla až tak naše vina.

K tratím nic psát raději nebudu, protože se jednalo o trial a ne o rally. Ovšem ostatní zázemí bylo super. Možnost bufetu a odborné rady od Wina bylo to pozitivum na celé soutěži.

 

 

 

RZ 1

Alf: Hrůza nejde to! Asi třikrát jsem se ztratil a ještě mi v cíli bylo řečeno, že jsem někde nějaký kužel neobjel. Hrozí mi prej diskvalifikace, tak asi jedem domů. Auto funguje, ale mám hrozný pocit z dráhy. Tohle neni Rally.

Kuba: Sice jsem dal Alfa, ale to bylo tím že on se ztratil a já ne. Vůbec se mi trať nelíbí, nedá se zapamatovat a i když jsem se neztratil na několik a místech jsem váhal. Alf chce jed domů, vůbec se mu tam nelíbí.

RZ 2

Alf: Nechali mě v soutěži. Bylo to asi jedna baba povídala, ale penaltu mám. Zkusím zabrat, ale moc to asi nepůjde nedá se tu jet rychle = nemůžem se ani bavit - drifty max na 5cm a bát se, aby se člověk neztratil.

Kuba: Zase jsem na několika místech váhal. Nevím kam trať vede za následující zatáčkou a proto jedu pomalu.

RZ 3

Alf: Chytl jsem hlemíždí tempo, tak uvidim jaký to bude mít význam. Z první desítky to snad sedí jen Tonymu.

Kuba: Pořád stejná bída a utrpení :-).

RZ 4

Alf: Trochu rychlejší Rz a hned jsem vejš. Snad to pořadatelé zase moc nezatáhnou :D Už ani nepočítám kolikrát jsem se zamotal. 

Kuba: Trochu se to začalo lepši, Alf mi po dojetí šel diktovat trať takže se dalo trochu jed. Sice jsem porazil Vlastíka, ale to bylo tím že Vlastík dělal víc časoměřiče než že by závodil.

RZ 5

Alf: Změna tratě změna stylu. Nedá se jet rychle ani bavit se. Jsem z toho hodně rozhozenej.

Kuba: Zase bloudím a nevím :-).

RZ 6

Alf: Před startem jsem zjistil, že mám tříkolku. Přetrhl se náboj v kole. Nestihl jsem to dát dohromady a nevím jestli to dám vůbec do startu sedmičky dohromady. Jdu na tom makat.

Kuba: RZ trošku vyšla, skončil jsem v ní šestnáctý což mě posunulo na šestnácté místo celkově.

RZ 7

Alf: Jsem na startu. Pokud to vydrží bude to Ok. Jsem hodně vzadu. Vpčko a penalta mě stála boj o body. Už to jen dojedem. Diváků je tu hodně, ale drift by bolel celé auto. Takže to odkroužím.

Kuba: Bylo to o něco horší než šestka, ale není to nejhorší. Porazil jsem Čendu, i když ten se potýká s nastavením svého vozu a nejede tak jak to umí.

RZ 8

Alf: Před startem jsem navštívil Wina. Uvidíme jestli to bude lepší nebo horší. V cíli: Auto nejde za řízením jdu Wina ještě otravovat.

Kuba: Sice jsem porazil Alfa, ale ten se potýkal s nesprávně nastaveným autem, takže žádné vítězství.

 

RZ 9

Alf: Svezl jsem se hezky doladili jsme to s Winem, takže bomba. Opět jsem se taky hezky ztratil.

Kuba: Alf šel víc jak půl RZ se mnou a to mi moc pomohlo, sice jsem neskončil nijak převratně, ale konečně jedna RZ kde jsem se svezl. 

 

Na závěr:

Alf: Trochu mě překvapilo, že to stavěl Čenda a Mates bylo to moc utažený. To neni Čendův styl v tom má prsty určitě Tony. Pozitiv je hodně, ale jedno velké negativum to přehlušilo. Snad příští rok to bude trochu svižnější a člověk se sveze a nebude se jen trefovat do ostrých mezer s úplně novou kastlí. Jdu připravit auto na šotolinu. Na E-poweru se svezem rychleji a už by to chtělo konečně výsledek. Budu se snažit.

Kuba: Trať mi nesedla což byl celý kámen úrazu. Auto funguje naprosto skvěle, ještě se víc sžít s vysílačkou a bude to naprostá paráda. Teď nás čekají dvě šotoliny v ostrém sledu za sebou (1st e-power a týden na to Oak Wood) tak snad se nám konečně povede skončit na nějakých lepších místech.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.